donderdag 13 juni 2013

Zero plastic Week dag 4

Ik heb al aardig wat alternatieven voor de artikelen die ik voorheen kocht, inclusief foto. Toch post ik dat liever morgen. Vandaag heb ik alle post's die ik vanaf dag 1 op een andere provider had, allemaal over getypt op deze blog omdat deze véél makkelijker en sneller in gebruik is. Hier vond ik ook een layout die meer bij mij paste.. het is best wel even uitzoeken welke gratis blog goed werkt.

De moeilijke derde dag ligt achter me en ik begin het leuk te vinden. De dingen die goed gaan blijf ik toepassen. Het ritme van boodschappen halen , waar en wanneer, gaat automatisch mee veranderen. Daar heb ik vertrouwen in! Men zegt dat mensen kudde dieren zijn, maar volgens mij zijn er eigenwijze schapen genoeg om over het andere dammetje te gaan. Wie weet is dit de dam van vooruitgang, ga je mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten