zaterdag 15 juni 2013

Better ME

Eigenlijk haalt deze Zero PlasticWeek het beste in mij naar boven.
Zo heb ik:

* Eindelijk een blog over dit onderwerp gemaakt, wat ik al heel lang wilde maar nooit de tijd voor nam.

* In één week mijn manier van boodschappen verandert, wat ik ook al lang wilde en waar ik vaak ideeën  over had maar niet de eerste stap durfde te zetten ( zo'n collectief als ZPW helpt dan enorm want je voelt je geen rare 'Loner'

* Mijn creativiteit gebruikt en me er goed bij gevoeld i.p.v somber, machteloos en passief toe te blijven kijken en mee blijven draaien in de plastic cirkel.

* een nog gezondere leefstijl :D

* Eindelijk een foto gemaakt van een idee dat ook al lang op de plank lag maar vaak werd overschaduwt door de waan van de dag. ( foto post ik nog )

Bij mij is er iets ontvlamd dat mij gemotiveerd en actief maakt. Ik zal het nog moeilijk krijgen als straks alle artikelen opraken die al in huis waren zoals toiletpapier, zonnebloemolie, enveloppen, printerinkt enzovoorts.
Maar ik ben nu niet meer ontmoedigt, juist bereid om daar ook iets aan te gaan doen.
 In ieder geval heb ik nu een plastic-Light lifestyle en hopelijk kan ik dat doorgeven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten